Casemanager fysieke leefomgeving

Over de vacature

Openingsdatum
20 februari 2025
Sluitingsdatum
5 maart 2025
Opleidingsniveau
Anders
Vakgebied
Ruimtelijke ordening/milieu
Dienstverband
Vast
Uren per week
26-36
Salarisniveau
10
Salarisindicatie
€ 3.602,00 - € 5.312,00

Help jij mee om de ruimtelijke kwaliteit van de gemeente Schagen te waarborgen? Als casemanager fysieke leefomgeving begeleid je plannen en adviseer je over ruimtelijke ontwikkelingen.

Wat ga je doen?

In deze rol zorg je ervoor dat initiatieven van inwoners en bedrijven op het gebied van ruimtelijke ordening soepel en zorgvuldig worden beoordeeld en begeleid. Jij bent de schakel tussen beleid en praktijk en speelt een belangrijke rol in de ruimtelijke ontwikkeling binnen onze gemeente.

 

Voor deze functie kunnen wij twee personen aannemen.

 

Concreet betekent dit dat je:

 

  • Initiatieven van burgers en bedrijven beoordeelt en begeleidt binnen de kaders van de ruimtelijke ordening en de Omgevingswet;
  • Bijdraagt aan ruimtelijke verkenningen en stedenbouwkundige visies;
  • Beleids- en advieszaken op het gebied van ruimtelijke ordening behandelt en onderbouwt met jouw kennis van wet- en regelgeving;
  • Het bestuur adviseert over politiekgevoelige of complexe ruimtelijke dossiers;
  • Verantwoordelijk bent voor de behandeling van plannen, zoals woningbouw, recreatie en bedrijventerreinen. Hierbij onderhoud je contact met initiatiefnemers en interne en externe adviseurs;
  • Een bijdrage levert aan de totstandkoming en doorontwikkeling van het Omgevingsplan.

Wat vragen wij?

  • Je bent beschikbaar voor 28 tot 36 uur per week.
  • Ervaring met ruimtelijke ordening en de genoemde onderwerpen is een pre, maar geen vereiste.

Wat bieden wij?

  • Een salaris tussen de €3.602 en €5.313 bruto per maand (schaal 10, op basis van 36 uur, conform Cao Gemeenten).
  • Een individueel keuzebudget van 17,05%, dat je flexibel kunt inzetten voor extra salaris, verlof of andere opties.
  • 194,4 verlofuren per jaar bij een fulltime dienstverband (36 uur).
  • Doorgroeimogelijkheden binnen onze organisatie, op basis van jouw ontwikkeling en ambities;
  • Budget voor jouw persoonlijke groei en ontwikkeling! 
  • Tijd- en plaatsonafhankelijk werken. Je bent vrij om vanuit huis, het gemeentehuis of een andere locatie te werken. In afstemming met jouw team bepaal jij hoe je je werkdag inricht.

 

Interesse? Solliciteer nu!

 

De eerste gesprekken vinden plaats op donderdag 13 maart. Als het van beide kanten goed voelt, volgt een tweede gesprek waarin we dieper ingaan op de functie. Dit gesprek staat gepland op dinsdag 18 maart. 

 

Solliciteren kan tot en met 5 maart. Heb je vragen? Neem dan contact op met Nienke Melching, teamleider fysieke leefomgeving, via 06 43 20 11 50. We kijken uit naar je sollicitatie!